reklama

Jur, Sela, PB, PE, ZA ... a vytriem sa v Karpatoch

Skrabkam si posledne kusky roztrhanej koze na brade, svrbi to ako dive, posledne chrasticky isli dole v nedelu. Ruka je uz v pohode, len ked nespravne polozim dlan na hranu stola, aktivne si spomeniem na nasledky posledneho padu. Na brade ostane jazva. Bike je teraz pod nozami servisnych chirurgov, dostal pekne na bendzo chlapec. Utrhla som prilbou tachometer z rajdov, - odtrhnut plastove sk-pasky, ktorymi bol pripevneny na rajdy, je zaujimavy detail, hlavne ked to je problem i rozrezat nozom. Ale to bol suverenne ten najmensi problem. Esteze mam na prilbe silt, hoci si ma furt chalani doberaju ze na co mi to je - uz viem naco! - nebyt siltu, mam nos na kasu. Najlepsie bolo ked som na druhy den prisla do Viedne: cervene lakovane lodicky, sacko, kostymek a brada v krvi :). Teraz oddychujem, regenerujem, mam pokakane pluca. My sme boli vzdy pluciari nasa rodina, ale ze ma to odrovna tak prudko a prave tu a teraz (na poslednych pretekoch) to by ani srnka v tych najdesivejsich nocnych morach nevedela vymysliet. Nevadi, treba regenerovat, spat tventy for seven, papat detsky puder s prichutou bananu a bude vsetko ólrajt. Dufajme.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (40)

Z poslednych pretekov v Ziline (31.05.2008) ani nemam fotky. Vlastne jednu mam, ako brutalne krizujem na prvom piatom kilometri. Sedim na lucke, a nie - neopalujem sa, prilba na trave, bike volne hodeny kdesi do pitvora, hlava zvesena, snazim sa uvolnit. Krc v plucach neumoznujuci sa mi nadychnut, paliace slnko, dokonala vyhna - 35 stupnov, cierne pred ocami, tep 210. Nemozem sa nadychnut. Po par minutach, nekonecne kratkych minutach kedy som si myslela ze ma original kleplo - sa dych ukludnuje a ja sa mozem preryvavo rychle nadychnut a vydychnut. Konecne. Pada rozhodnutie - koncim. Pisem SMS, ze koncim, nech ma necakaju na obcerstvovackach. Peloton lidrov z dlhej i kratkej uz prebehol a moje pod prahove myslienky - no ved este skus - idu hned do galot. Strata je privelka aby som mala nejake umiestnenie. Zbytok trate som si dala rege - vyhlady, zjazdy s rezervou, na obcerstvovackach sme vyriesili niekolko Einsteinovych tez a slo sa dalej. Cislo z tohto preteku som si ani nedala na okno auta - nezasluzi si. Je tam Povazska a Partizanske. Ceska Sela, Jursky Park a starsia Zelena Stopa plus Varin visia v robote na nastenke. Mali by tam byt vynatky zo statickych tabuliek, ale prd. Kvasia tam startovne cisla z pretekov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Predposledny maraton, v Partizanskom, bol najkrajsi a najlepsi maraton zatial - pre mna. Aj som sa dobre umiestnila, hoci tam bol z konkurencie ozaj ten ostrielany, cez vsetky sita roznych pretekov za tie sezony pretraseny, zensky hardcore. Na to, ze idem prvu sezonu, a zodpovedne jazdim iba od zaciatku roka - nebolo zle. Ved dalsi maraton v Povazskej aj tak dopadol - telo mi jednoznacne zatiahlo rucnu. Tam mas dievca, das si pohov - od teee-raz!

PE 24.05.2008, 54km, na fotke s chalanom, co minuly rok vyhral Jursky park. Teraz mal nejake tazkosti, tak nepretekal. (foto by Ollliek)

Obrázok blogu

PE, z trate (foto by Matt)  

SkryťVypnúť reklamu
reklama

PE, z trate (foto by Matheos http://www.matheos.sk/Joomla/)

Najvacsie mraky sebaspytovania, kruta kriza na 35-tom km prekonana este vacsim dupanim do pedalov, neprijemne drsny pad hned na 15-tom km, zaverecny vyslap na hrad cely v sedle po 90-tich km v nohach, kedy som predbehla dalsiu paticu zufalcov, a absolutne uzasny pretek - to bola Sela. Nazvala by som to meditacia v pohybe. 92km/7 hodin nonstop v sedle. Nebolo jedinej minuty, sekundy, kedy by som nad niecim premyslala. Nic. Ludia hladaju obtiazne metody ciernej obrazovky, koncentracnej meditacie, veterneho mlynu, aroma a zvukovej terapie... Ja si pamatam kazdy zjazd, kazdy koren, skandujucich ceskych fanusikov na najobtiaznejsich usekoch trate, kameramanov, zjazd v riecisku potocka, vyplasenych bikerov z kratkej trate, otrasne nechutne pokakane luky, kde som krizovala, vyslapy - vsetko v sedle - vysoka skola vrcharciny, obcerstvovacky, chut bananu so solou, hrozienok s marhulami, nevolnost, bolesti hlavy po pade, dast, krupy, bahno, rit toho predomnou. Neexistuje na tomto svete nic lepsie, znovuzrodzujucejsie, stastnejsie, uvolnujucejsie, sebaobjavitelskejsie ... ako ked pridete do ciela.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Author Sela 03.05.2008, 92km, toto nie je fotka z ciela, aj ked tak na nej vyzeram. Cez hrad sme sli dva krat - na zaciatku a na konci. Toto bol este len zaciatok. ... a este na Meride ... :)

Obrázok blogu

PB 17.05.2008, 63km, trat velmi rozpacita, chalani rozmlatili biky aj tela, ale celkovo dobra akcia (foto by www.cyklofest.sk)

Obrázok blogu

Takze teraz dva tyzdne povinne rege a potom hura dalsie preteky, ked som si uz zacvakla to vstupne. Hoci teraz velmi prehodnocujem, aj k lekarovi by som mala ist tento tyzden, uvidime ci sa dam dokopy. Pretoze miesto toho, aby som lezala hore pupkom, kukala telku, ktoru nemam pretoze mam bike, alebo sa inym rovnako hodnotnym sposobom vzdelavala ci zabavala - ja sa trepem na Trnavsku stovku, a tento vikend zase frcim na sever... No jo - zabijem sa? :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

TT 100 07.06.2008, nad Dobrou Vodou (foto by bigdan)

Obrázok blogu

Dana Árvayová (Dvořáková)

Dana Árvayová (Dvořáková)

Bloger 
  • Počet článkov:  233
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Človek, ktorý miluje život na plno, vietor vo vlasoch a výhľady ... aj tie v živote ;)Teraz som už matka dvoch detí, samostatne rozbehnutá aromaterapeutka a spoluzakladateľka projektu Outdoormamas..................................................... Zoznam autorových rubrík:  OutdoormamasVýchodné Turecko (CESTOPIS)bicykel, my loveznačka handmadepremýšľam, tuhokade tade, východ i SlovenskoIránKaukazAlbánskoEgyptLibanon, Sýria, Jordánsko

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu